Monday, August 21, 2006

heia kjapp

hvis detta e rett ¨så skal det liksom være litt meir om hva jeg holder på m! spela kamp i dag så jeg scora to mål. riktig nok bare andre laget, men det var moro for jeg fekk det veldig bra til på slutten og det hjelper altid på sjøltilliten:) så har jeg akkurat starta på skolen og det er deilig! lei av å traske på jobb heile dagen.... så er det jo mye trening så det har ikke blitt tid til å feste så mye. for å si det slik ingen ting. spiller på førstelaget nå, men vi er i 2. divisjon da, pluss at jeg sår ikke så mye spilletid, men satser på at jeg klarer å spille meg litt opp. men fotball er vel fortsatt livet ennå. ellers så skjer det ikke så mye som jeg kommer på i allefall:)

8 Comments:

At 1:32 PM, Blogger Toril said...

Godt du har det fint, Maria.

 
At 9:29 AM, Blogger Onkel Doffen said...

Vi onkler og tanter og nevøer og nieser etc. etc. er stolte av deg, Mia! Stå på!

 
At 3:30 AM, Blogger BESTEFARS BLOG said...

Og vi Bestebamsene ønsker deg hjertelig velkommen til Knutson-klanens eget BLOGsberg!

Vi er også stolte av deg, og glade i deg!

 
At 8:14 AM, Blogger tvangslitterær said...

Hun bare truer. Bestemor er Oslojente. Tipper hun heier på Vålerenga!!?

 
At 11:56 AM, Blogger tvangslitterær said...

Er ikke det skummelt det da?

 
At 2:16 PM, Blogger tvangslitterær said...

Hvis du begynner i klanen bestemor, skal jeg hoppe strikkhopp fra puddefjordsbroen.

 
At 2:09 AM, Blogger Toril said...

Synes du skulle gjøre det, mamma! På alvor! Hvorfor ikke??? Det hadde vært moro!

 
At 1:09 PM, Blogger BESTEFARS BLOG said...

Kvar gong du gjæv eit pipp frå deg så kryyr det av knutsonifnatter som skravlar laus på bloggi di.
Og dei hævkje vit tel å tala siemaul heller.

Æ slæg føre at du tæk fram storslæggji o knusar heile bloggerie tæl smaubiti!
Då vært de da mogelegvis stilt på dei austlændingi!

 

Post a Comment

<< Home